Проблемна тема школи:
Диференціація навчально-виховного процесу на основі реалізації індивідуальних можливостей кожного учня.
2011-2012 н.р.
Удосконаленн індивідуального та диференційованого підходу до вихованців на основі діагностики.
2013-2014 н.р.
Впровадження інноваційних технолгій у навчально-виховний процес як умова створення якісного освітнього простору.ПРОБЛЕМНА ТЕМА ШКОЛИ (на 3 роки)
"Вдосконалення технології педагогічної взаємодії в контексті сучасного підходу до освіти, спрямованих на соціальну адекватність і життєву компетентність учнів"
2014-2015 н.р.
Формування пофесійної компетентності педагогів щодо вповадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес.
2015-2016 н. р.
Методичні засади навчально-виховної роботи з дитиною щодо питань життєвої компетентності вихованців та безпека їх життєдіяльності.
2016-2017 н. р.
Практична спрямованість корекційно-педагогічного процесу, як умова соціальної адаптації учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар